30 Nisan 2012 Pazartesi

Google Alert- rize

Haberlerrize için 3 yeni sonuç
 
Çaykur Rize Serbest Bölge"de Boş Duran Depoları İstiyor
medya73.com
Çaykur Genel Müdürü İmdat Sütlüoğlu, Rize Serbest Bölge Müdürü Hasan Diyarbakır"ı ziyaret ederek geçmişte Serbest Bölge"ye devredilen alanda atıl durumda olan ve şehrin doğudan girişinde çirkin bir görüntü oluşturan depolarda incelemelerde bulundu.
Bu konudaki tüm haberlere bakın »

medya73.com
Hayati Yazıcı Rize'de
Cafe Siyaset Haber Sitesi
Bakan Yazıcı, ziyaret ve incelemelerde bulunmak üzere geldiği Rize'de, ilk olarak İyidere ilçesine giderek Kaymakamlığı ziyaret etti. Kaymakam Mehmet Çağrı Özpolat'tan brifing alan Bakan Yazıcı, daha sonra İyidere Belediye Başkanı Ahmet Mete'yi ziyaret ...
Bu konudaki tüm haberlere bakın »
İlköğretim öğrencileri meslek dallarını öğreniyor
F5 Haber
Rize'nin Ardeşen ilçesinde Gazi Mustafa Kemal İlköğretim Okulu öğrencileri, her hafta bir meslek dalını yakından tanıyor. Gazi İlköğretim Okulu 6-A sınıfı öğretmeni Miktat Moral, 2011-2012 eğitim öğretim yılının ikinci döneminde 'meslek tanıtım ...
Bu konudaki tüm haberlere bakın »

F5 Haber


İpucu: Sorgunuzda dışlamak istediğiniz terimlerin önüne eksi işareti (-) koyun.

Bu alert'ü kaldır.
Başka bir alert oluşturun.
Alert'lerinizi yönetin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder