| | ||||||||
| rize | ||||||||
| HABERLER | ||||||||
'kalmak İsterim' Kayseri'de güzel günler geçirdiğini belirten Cenk Ahmet, "Çok şükür hedefe ulaşıp ligde kaldık. Bonservisim Rize'de olduğu için oraya geri döneceğim ...
| ||||||||
| Bu e-postayı Google Alerts'e abone olduğunuz için aldınız. |
Bu alert'ü RSS özet akışı olarak alın |
| Geri Bildirim Gönder |
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder