| | ||||||||
| rize | ||||||||
| HABERLER | ||||||||
Sebat büyük düşünüyor Çaykur Rizespor ile oynayacağız ama maç Rize'de olacak. Evimizde olsaydı taraftarımızla heyecan oluşurdu. Rize olunca sönük geçecek. Ama tur ...
| ||||||||
| Bu e-postayı Google Alerts'e abone olduğunuz için aldınız. |
Bu alert'ü RSS özet akışı olarak alın |
| Geri Bildirim Gönder |
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder