24 Eylül 2011 Cumartesi

Google Alert- rize

Webrize için 12 yeni sonuç
 
Rize sağanak yağışa teslim CNNTurk.com
Rize'yi şiddetli yağış vurdu. Aşırı yağmur yüzünden suya kapılan bir kişinin kaybolduğu belirtiliyor.
www.cnnturk.com/2011/turkiye/09/24/rize...0/index.html
Rize'de Göztepe sürprizi - Hürriyet Futbol
Bank Asya 1.Lig'in 4. haftasında Göztepe deplasmanda Çaykur Rizespor'u 3-2 yenerek büyük bir sürpriz yaptı.
www.hurriyet.com.tr/spor/futbol/18820561.asp
Rize Tanıtım Günleri Başlıyor haberi
6. Rize Tanıtım Günleri Yeni Ümraniye Meydanı`nda kemençe ve tulum sesiyle başlayacak...
www.olay53.com/.../rize-tanitim-gunleri-basliyor-37932.htm
Rize Üniversitesi'nden 14 Kurs - Çay Haber | Karadeniz Haber ...
Rize Üniversitesi Sürekli Eğitim, Araştırma ve Uygulama Merkezi, herkes için eğitim sloganı ile ... RİZE ÜNİVERSİTESİ'NDEN HALKA AÇIK EĞİTİM HAMLESİ ...
www.caytvhaber.com/haber/yurt-haber/rize...14.../1111.html
Rize'deki Ahilik Haftası kutlamalarına 32 kişi katıldı | Dursunbey
Rize'de Ahilik Kültürü Haftası etkinlikleri kapsamında düzenlenen programa görevlilerle birlikte 32 kişinin katılması dikkat çekti.
www.dursunbey.com/rize-deki-ahilik-haftasi-kutlamalarina-32...
Rize'de Kaza: 1 Ölü, 2 Yaralı
RİZE'DE KAZA: 1 ÖLÜ, 2 YARALI - Rize'nin Çayeli İlçesi'nde meydana gelen trafik kazasında 62 yaşındaki İbrahim Aslan öldü, 2 kişi de yaralandı.
www0.sondakika.com/haber-rize-de-kaza-1-olu-2-yarali-3013...
Rize | Rize'de sel | Karadeniz Haber | Rize Haber53 | Trabzon ...
Öğle saatlerinde başlayan yağmur rize caddelerini su gölüne çevirdi.
www.haberkaradeniz.net/Rize/23015-Rizede_sel.html
RİZE BENİM DOĞDUĞUM VE BÜYÜDÜĞÜM EN GÜZEL ŞEHİR
RİZE TİCARET ODASI - RİZE TİCARET BORSASI ve ENVE ENERJİ ... Rize'nin İyidere ilçesi Belediye Başkanı Ahmet Mete Oğlu Osman Mete'nin nikâhını kıydı. ...
www.iyiderehaber.com/index.php?...id...
Rize'yi Sel Aldı haberi - TRT Haber - Türkiye Radyo Televizyon ...
Rize'de aniden bastıran sağanak yağış, sele dönüştü. Onlarca ev ve işyerini su bastı, heyelan tehlikesi üzerine bazı evler boşaltıldı. Bölgede elektrikleri ...
www.trthaber.com/haber/gundem/rizeyi-sel-aldi-10196.html
HABER: Rize'deki Çağrı Merkezi İçin Başvurular Arasında Kura ...
RİZE'DEKİ ÇAĞRI MERKEZİ İÇİN BAŞVURULAR ARASINDA KURA ÇEKİMİ YAPILACAK - Rize'de açılacak olan çağrı merkezi için yapılan başvurular ...
www0.haberler.com/rize-deki-cagri-merkezi-icin-basvurular-a...
Vali Hacımüftüoğlu: Rize, eğitim ve sağlık alanında önemli yatırımlar ...
haberler.gen.al : Vali Hacımüftüoğlu: Rize, eğitim ve sağlık alanında önemli yatırımlar aldı başlıklı haberi okumak için tıklayın...
www.haberler.gen.al/.../vali-hacimuftuoglu-rize-egitim-ve-sagl...
rize metrosu vs new york metrosu
rize metrosu vs new york metrosu hakkında bilgiler rize metrosu vs new york metrosu nedir uludağ sözlük yazarlarının rize metrosu vs new york metrosu ile ilgili ...
www.uludagsozluk.com/k/rize-metrosu-vs-new-york-metrosu/


İpucu: Sorgunuzdaki bir terimin tam olarak yazıldığı şekilde eşleşmesi için başına artı işareti (+) koyun.

Bu alert'ü kaldır.
Başka bir alert oluşturun.
Alert'lerinizi yönetin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder