20 Kasım 2011 Pazar

Google Alert- rize

Webrize için 6 yeni sonuç
 
Telekom Ailesi Rize'de de irtibatı koparmıyor / 53habermerkezi.net
Türk Telekom`un, çalışanlarının motivasyonlarını artırmak amacıyla yurt genelinde düzenlediği `Telekom Ailesi İrtibatı Koparmıyor` adlı etkinlik Rize`de büyük ilgi ...
www.53habermerkezi.net/13013_Telekom-Ailesi-Rize-de-de-i...
Rize Yeniden Türkiye'nin Yaşanabilir İllerinde İlk 10'da haberi
Rize, geçen yıl 15. sıraya gerilediği Türkiye'nin yaşanabilir illeri listesinde yeniden adını ilk 10'a yazdırdı. İşte Türkiye'nin yaşanabilirlik illeri sıralaması:
www.olay53.com/.../rize-yeniden-turkiyenin-yasanabilir-illeri...
Rize | Rize Üniversitesinin İsmi Değişiyor ! | Karadeniz Haber | Rize ...
Ak Parti Çayeli İlçe Başkanlığı 4. Olağan kongresinde konuşan Rize milletvekili Hasan Karal; Rize Üniversite'sinin isminin değiştirilerek Recep Tayyip Erdoğan ...
www.haberkaradeniz.net/.../23383-Rize_Universitesinin_Ismi_...
Rize çayı için markalaşma çalışması - HABER7 haberi
RİZE ÇAYI İÇİN MARKALAŞMA ÇALIŞMASI - Rize Ticaret Borsası (RTB) Yönetim Kurulu Başkanı Mehmet Erdoğan, Rize çaycılığının önümüzdeki yıllarda, ...
www.f5haber.com/.../rize-cayi-icin-markalasma-calismasi-hab...
HABER: Demokrat Parti Rize İl Başkanlığına Hamit Çelik Atandı haberi
DEMOKRAT PARTİ RİZE İL BAŞKANLIĞINA HAMİT ÇELİK ATANDI - Demokrat Parti (DP) Rize İl Başkanlığına Hamit Çelik atandı.
haberler.com/demokrat-parti-rize-il-baskanligina-hamit-celik-...
Gazete Rize :. .: Rize İl Milli Eğitim Müdürü Baki Kesicioğlu, Eğitim ...
Rize İl Milli Eğitim Müdürü Baki Kesicioğlu, Eğitim-Bir-Sen Rize şubesini ziyaret etti.
www.gazeterize.com/haber-7498-Rize-il-Milli-Egitim-Muduru...


İpucu: Sorgunuzda dışlamak istediğiniz terimlerin önüne eksi işareti (-) koyun.

Bu alert'ü kaldır.
Başka bir alert oluşturun.
Alert'lerinizi yönetin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder