28 Aralık 2011 Çarşamba

Google Alert- rize

Haberlerrize için 3 yeni sonuç
 
Bakır Işlemeciliği, Ev Hanımlarına Gelir Kapısı Olacak
Haberler
Hızır Hacısalihoğlu - Rize'de unutulmaya yüz tutmuş bakırcılık geleneğini yaşatmak ve ev hanımlarına maddi kazanç sağlanması amacıyla Güneysu Kaymakamlığınca açılan bakır işlemeciliği kursunda 25 kadın eğitim gördü. Hızır Hacısalihoğlu - Rize'de ...
Bu konudaki tüm haberlere bakın »
Güneysu'da En Güzel Şiir Okuma Yarışması Düzenlendi
Haberler
Programa, Güneysu Kaymakamı Gökmen Çiçek, Belediye Başkanı Ahmet Minder, Rize İl Milli Eğitim Müdür Yardımcısı Halil Pehlivan, Rize Müftülüğü Yusuf Karali Eğitim Merkezi Müdürü Mehmet Bilgin, Güneysu Emniyet Amiri Cengiz Akpınar, İlçe Milli Eğitim ...
Bu konudaki tüm haberlere bakın »
Buldukları Parayı Teslim Ettiler
Sinemada
İsimlerinin yazılmasını istemeyen Rize Üniversitesi Çayeli Eğitim Fakültesi Matematik bölümü öğrencisi G.Ş. İle İlahiyat Fakültesi öğrencisi K.Ö. buldukları parayı sahibine ulaştırabilmek için Rize Belediyesi Zabıta Müdürlüğüne başvurdu. ...
Bu konudaki tüm haberlere bakın »

Sinemada


İpucu: Belirli bir site içinde arama yapmak için sorgunuzda site kısıtlama özelliğini (site:nytimes.com veya site:.edu) kullanın.

Bu alert'ü kaldır.
Başka bir alert oluşturun.
Alert'lerinizi yönetin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder