Rize'de maçın ardından.. Ajansspor ... galibiyeti hak edenin kendileri olduğunu savunarak, ''Net gol pozisyonlarımız vardı. Çeşitli nedenlerle sezon başında takımda olan ve ilk 11'de oynayan 9 oyuncumuz bugün yoktu. Altyapıdan 9 oyuncu ile mücadele ettik'' dedi. Rize ' de maçın ardından . . Bu konudaki tüm haberlere bakın »
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder