29 Kasım 2012 Perşembe

Google Alert- rize

Haberlerrize için 3 yeni sonuç
 
Rize'deki "Umke Temel Modül Eğitim Programı" Sona Erdi
Son Dakika
Bu Haberi Tweet'le · Bu Haberi Facebook'ta Paylaş. Rize'deki 'Umke Temel Modül Eğitim Programı' Sona Erdi,. Rize'nin Ayder Yaylası'nda, Ulusal Medikal Kurtarma Ekibi (UMKE) tarafından düzenlenen "UMKE Temel Modül Eğitim Programı" sona erdi.
Bu konudaki tüm haberlere bakın »

Son Dakika
Rize Eski Milletvekili Yılmaz"dan, Vali Yılmaz'a Ziyaret
Haber Yurdum
Bu kapsamda Rize eski Milletvekili Şevki Yılmaz beraberinde Petrol İş Genel Sekreteri Ali Ufuk Yaşar, Bolu Eski Gençlik Spor İl Müdürü Erdal Selimoğlu, Sabah Gazetesi Marmara Bölge Sorumlusu Fatih Yıldırım ve Sevban Yıldırım Vali Adnan Yılmaz'ı ...
Bu konudaki tüm haberlere bakın »

Haber Yurdum
Rize'de İsrail Protestosu
Mynet Haber
Rize'de bir araya gelen sivil toplum kuruluşları ve siyasi partiler Cuma Namazı çıkışı İsrail'in Gazze Saldırısı'nı protesto ederek ortak bir basın açıklaması düzenledi. İsrail'in Gazze'ye karşı ateşkes kararı aldığını ilan etmesine rağmen İsrail'e ...
Bu konudaki tüm haberlere bakın »

Mynet Haber


İpucu: Belirli bir site içinde arama yapmak için sorgunuzda site kısıtlama özelliğini (site:nytimes.com veya site:.edu) kullanın.

Bu alert'ü kaldır.
Başka bir alert oluşturun.
Alert'lerinizi yönetin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder