25 Ocak 2013 Cuma

Google Alert- rize

Haberlerrize için 6 yeni sonuç
 
Rize taraftardan destek istiyor
Milliyet
Çaykur Rizespor Kulübü Basın Sözcüsü Aykut Ferah, hafta sonu sahalarında oynayacakları Adana Demirspor maçında takımın ve Mustafa Denizli'nin en büyük destekçisinin taraftar olmasını beklediklerini söyledi. Ferah, AA muhabirine yaptığı açıklamada, ...
Bu konudaki tüm haberlere bakın »

Milliyet
Rize Belediyesi'nden Gül'e Nağmeler
Haberler
İsmail Kahraman Kültür Merkezin de düzenlenen Gül'e Nağmeler programına Ak Parti İl Başkanı Hikmet Ayar, İl Genel Meclis Başkanı Hakan Gültekin ve Rize Belediye Özel Kalem Müdürü Ali Osman Çelik'in yanı sıra salonu dolduran Rizeli vatandaşlar katıldı ...
Bu konudaki tüm haberlere bakın »

Haberler
Rize İl Özel İdaresi Yeni Logosunu Buldu
Haberciniz
Rize İl Özel İdaresi'nden yapılan yazılı açıklamada, "Seçici kurul tarafından yapılan titiz değerlendirme neticesinde 92 iddialı tasarım arasından Boğaziçi Üniversitesi İnşaat Mühendisliği 3. Sınıf Öğrencisi Mustafa Günhan Nasuhbeyoğlu'ya ait çizim ...
Bu konudaki tüm haberlere bakın »

Haberciniz
Eğitim Bir-sen Rize Şube Başkanı Afacanlar: Kamu Çalışanlarına ...
Haberciniz
Eğitim Bir-Sen Rize Şube Başkanı Seyfettin Afacanlar, kamu çalışanlarına yapılan kılık kıyafet dayatmasının bitmesi gerektiğini savundu. Afacanlar, yaptığı yazılı açıklamada, 2012-2013 eğitim-öğretim yılı birinci döneminin geride bırakıldığını anımsattı.
Bu konudaki tüm haberlere bakın »

Haberciniz
55 Yıl Sonra Karne Heyecanı
Haberciniz
Rize'de 2012-2013 Eğitim Öğretim yılının ilk yarısını tamamlayan öğrenciler karne aldı. Rize merkeze bağlı Dörtyol Köyü Şehit Halil Sadıkoğlu İlköğretim Okulu'nda düzenlenen törene Rize Valisi Yardımcısı Mehmet Özer, Rize İl Milli Eğitim Müdürü Saffet ...
Bu konudaki tüm haberlere bakın »

Haberciniz
Rize"de Aile İçi Şiddet
medya73.com
Olay geçtiğimiz gece Rize'nin Gündoğdu Beldesi'nde meydana geldi. H.Ş. (61) annesi S.Ş.'ye şiddet uyguladığı gerekçesi ile babası M.Ş. (85) tarafından uyarılmasına rağmen dinlemeyince pompalı tüfekle babası tarafından vuruldu. H.Ş. silahtan çıkan ...
Bu konudaki tüm haberlere bakın »


İpucu: Belirli bir site içinde arama yapmak için sorgunuzda site kısıtlama özelliğini (site:nytimes.com veya site:.edu) kullanın.

Bu alert'ü kaldır.
Başka bir alert oluşturun.
Alert'lerinizi yönetin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder