22 Mart 2013 Cuma

Google Alert- rize

Webrize için 4 yeni sonuç
 
HABER: Rize'de Silahlı Soygun İddiası haberi
RİZE'DE SİLAHLI SOYGUN İDDİASI - Rize'de, Gürcistan uyruklu 3 kişinin bir bakkala girerek silahlı soygun gerçekleştirdiği iddia edildi.
www.haberler.com/rize-de-silahli-soygun-iddiasi-4442462-ha...
EVLİLİK ÖNCESİ EĞİTİM PROGRAMI RİZE'DE BÜYÜK İLGİ VE ...
Aile Sosyal Politikalar Bakanlığı koordinesinde il müdürlükleri tarafından gerçekleştirilen Evlilik Öncesi Eğitim Programı Rize'de büyük ilgi ve katılımla devam ...
www.athgm.gov.tr/.../EVLILIK-ONCESI-EGITIM-PROGRA...
Tiny Tots (4-7 Yaş) | Rize Mental Aritmetik – Rize Hızlı Okuma
Tiny Tots Mental Aritmetik (4-7 Yaş). Aloha Mental Aritmetik Programı Eğitim Müfredatı her yaş grubu için özel olarak tasarlanmıştır. Tiny Tots Programı okul ...
www.aloharize.com/egitim-programi/tiny-tots-4-7-yas
Rize'de rafting botu devrildi
RİZE'DE RAFTİNG BOTU DEVRİLDİ - Rafting yapan üniversitelilerin botu devrildi : 1 ölü, 2 yaralı.
www.f5haber.com/.../rize-de-rafting-botu-devrildi-haberi-375...


İpucu: Sorgunuzda tam olarak eşleşmesini istediğiniz kelime grubunun başına ve sonuna tırnak işaretleri ("bunun gibi") koyun.

Bu alert'ü kaldır.
Başka bir alert oluşturun.
Alert'lerinizi yönetin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder