26 Ağustos 2011 Cuma

Google Alert- rize

Bloglarrize için 3 yeni sonuç
 
Rize Memur-Sen'den Afrika'ya 13 Bin Lira Yardım haberi ...
Rize Memur-Sen'den Afrika'ya 13 Bin Lira Yardım. Memur-Sen Rize İl Başkanlığı, Afrika'ya 13 bin lira yardım yardımda bulundu.
SHOWHABER - Türkiye ve Dünyadan...
Rize Üniversitesi – Duyurular » 2011-2012 Öğretim Yılı Yabancı ...
Yazan: admin
Üniversiteye yerleşenlerin kesin kayıtları 5-9 Eylül 2011 tarihleri arasında Rize Üniversitesi Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı- RİZE adresinde yapılacaktır. Yedeklerin kayıt tarihleri: 19-21 Eylül 2011 tarihleri arasında yapılacaktır. KESİN KAYIT ...
Rize Üniversitesi - Duyurular
T.C. RİZE ÜNİVERSİTESİ - E-Bülten » Blog Arşivi ...
Yazan: E-Bülten Editör
T.C. RİZE ÜNİVERSİTESİ - E-Bülten. Üniversitemiz Güncel E-Bülten Bloğu. Anasayfa · Künye · İletişim. 26 Ağustos 2011REKTÖRÜMÜZÜN BAYRAM ... çevrimiçi; 236132 Toplam ziyaretçi. © 2008 T.C. RİZE ÜNİVERSİTESİ - E-Bülten | Yönetim.
T.C. RİZE ÜNİVERSİTESİ - E-Bülten


Bu çıkar çıkmaz gönderilen Google Alert'ü, Google tarafından sağlanmıştır.

Bu alert'ü kaldır.
Başka bir alert oluşturun.
Alert'lerinizi yönetin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder