26 Ağustos 2011 Cuma

Google Alert- rize

Haberlerrize için 7 yeni sonuç
 
Red Bull Formulaz Rize'de Gerçekleştirilecek
Anadolu Haber
Otantik Karadeniz Tahta arabalarıyla koşulacak olan Red Bull Formulaz, 3 Eylül Cumartesi 12.00'de Rize'nin Tunca Beldesi'nde hazırlanan özel parkurda gerçekleştirilecek. Otantik Karadeniz Tahta arabalarıyla koşulacak olan Red Bull Formulaz, ...
Bu konudaki tüm haberlere bakın »
Rize Memur-sen'den Afrika'ya 13 Bin Lira Yardım
Haber50.com
Memur-Sen Rize İl Başkanlığı, Afrika'ya 13 bin lira yardım yardımda bulundu. Memur-Sen Rize İl Başkanı Resul Usta, “Rize Memur-Sen İl Başkanlığı olara... Memur-Sen Rize İl Başkanlığı, Afrika'ya 13 bin lira yardım yardımda bulundu. ...
Bu konudaki tüm haberlere bakın »
Lazvivor`da korku dolu anlar!
Star Gazete
Rize`de çekimleri süren "Lazvivor” adlı yarışma programında derede boğulma tehlikesi geçiren bir yarışmacı korku dolu anların yaşanmasına neden oldu. Acun Ilıcalı' nın hazırlayıp sunduğu “Survivor” adlı yarışma programının bir benzeri olan ve Rize'de ...
Bu konudaki tüm haberlere bakın »
Rize Memur-Sen'den Afrika'ya 13 bin lira yardım
Star Gündem
RİZE (CİHAN)- Memur-Sen Rize İl Başkanlığı, Afrika'ya 13 bin lira yardım yardımda bulundu. Memur-Sen Rize İl Başkanı Resul Usta, “Rize Memur-Sen İl Başkanlığı olarak; Rize Valiliği tarafından Somali'de yaşanan drama dikkat çekmek amacıyla planlanan ve ...
Bu konudaki tüm haberlere bakın »
Pkk'yı Kullanarak Müdürleri Dolandırdılar
Anadolu Haber
İddiaya göre, Rize'nin bir ilçesinde görev yapan ilçe tarım müdür ve Düzce'de görev yapan bir devlet memuru kendilerini savcı ve emniyet amiri olarak tanıtan kişiler tarafından dolandırıldığını ileri sürerek polise başvurdu. ...
Bu konudaki tüm haberlere bakın »
ÇAYKUR"da budama bedelleri ödeniyor
Pirsus Haber Ajansı
RİZE (CİHAN)- Çay İşletmeleri Genel Müdürü İmdat Sütlüoğlu, çay budama bedeli olan 68 milyon liranın bugün itibariyle üreticilerin hesaplarına aktarıldığını söyledi. Sütlüoğlu, ÇAYKUR Genel Müdürlüğü Toplantı Salonu'nda gazetecilerle bir araya gelerek ...
Bu konudaki tüm haberlere bakın »

Pirsus Haber Ajansı
Neye Uğradığını Şaşırdı
Beyaz Gazete
Rize'de televizyonculuk yapan damat adayı Ersoy'a, "Sen biraz havaya girmişsin. Ben televizyoncuyum, insanlar beni tanıyor bana kız mı yok diye. Sanki sen de biraz şov durumu var" yorumunu yapan Karlı neye uğradığını şaşırdı. Damat adayı, "Sen şimdi şu ...
Bu konudaki tüm haberlere bakın »

Beyaz Gazete


Bu çıkar çıkmaz gönderilen Google Alert'ü, Google tarafından sağlanmıştır.

Bu alert'ü kaldır.
Başka bir alert oluşturun.
Alert'lerinizi yönetin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder