28 Ağustos 2013 Çarşamba

Google Alert- rize

Haberlerrize için 5 yeni sonuç
 
Başbakan Beni Fırçalamadı
Medya Trabzon
Başbakan Beni Fırçalamadı. Çevre ve Şehircilik Bakanı Erdoğan Bayraktar, Başbakan Recep Tayyip Erdoğan'ın Rize'de kendisini fırçaladığı yönündeki haberleri yalanladı. Bakan Bayraktar, "Nereden neyi fırçalamış. Uyarıda bulundu. Uyaran benim amirim.
Bu konudaki tüm haberlere bakın »
Erdoğan, 'Mursi de hata yaptı' diyerek vicdanlarını rahatlatmak ...
Haberahval! Haber, iş ve yaşam portalı
Burada konuşan Başbakan Erdoğan, “Ben bu ülkenin başbakanı olarak baba ocağı, ana ocağım Rize'ye vefa borcunu ödemenin gayreti içindeyim. Babam gibi, annem gibi Rize'den çıkmış, farklı şehirlere yerleşmiş Rizelileri şehirlerini unutmamaya, ...
Bu konudaki tüm haberlere bakın »
ÇOCUKLARINI KURTARMAK İSTERKEN HAYATINI KAYBETTİ
DHA (abonelik)
ÇAYELİ(Rize),(DHA) - Rize'de denizde fazla açılan çocuklarını kıyıya çıkarmak isterken boğulma tehlikesi geçiren Ali Artar tedavi gördüğü hastanede hayatını kaybetti. Çayeli ilçesi Limanköy mevkisinde dün öğle saatlerinde denize giren çocuklarının ...
Bu konudaki tüm haberlere bakın »
Volkan özür diledi, kalıyor
Star Gazete
Trabzonsporlu futbolcu, “Rize maçında duygusal bir an yaşadım. Başkandan, hocamdan, futbolcu arkadaşlarımdan ve taraftardan özür diliyorum. Bu forma için elimden geleni yapacağım” dedi. Çaykur Rizespor maçında taraftarların küfürleri sonrası ağlayarak ...
Bu konudaki tüm haberlere bakın »
Trabzonspor'lu Volkan Şen'den Flaş Açıklamalar
61saat
Çaykur Rize maçına kadar hep sabrettiğini belirten Volkan, “Bana, eşim Viktoria'ya ve yeni doğan kızım Melek'e karşı ağza alınmayacak, edepsiz kelimeler kullandılar. Eşimin, çocuğumun ne günahı var? Ben de dayanamadım ve bu tepkiyi verdim.
Bu konudaki tüm haberlere bakın »


İpucu: Sorgunuzda dışlamak istediğiniz terimlerin önüne eksi işareti (-) koyun.

Bu alert'ü kaldır.
Başka bir alert oluşturun.
Alert'lerinizi yönetin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder