26 Haziran 2011 Pazar

Google Alert- rize

Webrize için 5 yeni sonuç
 
Rize | RİZE'DE ÇAY ÜRETİCİSİ EYLEM YAPTI | Karadeniz | Rize ...
RİZE' de bir grup üretici düşürülen kontenjan nedeniyle topladıkları yaş çayları satamadıkları gerekçesiyle ÇAYKUR' a ait Taşlıdere Çay fabrikası önünde ...
www.haberkaradeniz.net/.../21329-RIZEDE_CAY_URETICIS...
'BANA BİR ŞEYHLER OLUYOR' RİZE'DE SAHNELENDİ / 53 HABER MERKEZİ
Eğitim-Sen Rize Şubesi tarafından organize edilen ve Fındıklı Eğitim-Sen Tiyatro Topluluğu tarafından hazırlanan “Bana Bir Şeyhler Oluyor” isimli oyun ...
www.53habermerkezi.net/11394_-BANA-BIR-SEYHLER-OL...
U-13 1.Kademe Maçları Rize'de Start Alıyor
24 -26 Haziran 2011 tarihlerinde Rize grup merkezinde oynanacak olan U13 Türkiye Şampiyonası 1.Kademe Müsabaka kura çekimi TÜFAD Rize Şubesinde çekildi. ...
www.rizegsim.gov.tr/.../u_13_1_kademe_maclari_rizede_start...
Rize haberleri Pazarspor Artvin Trabzon ardeşen pazar hemşin ...
Rize Trabzon Artvin Karadeniz'den güncel haber ve videolar.
www.pazar53.com/news_detail.php?id=18461
Rize'de Sporcu Kamp Eğitim Merkezi yapılacak - Mynet Yurt Haber
Rize'nin Çaykent Beldesi'nde Sporcu Kamp Eğitim Merkezi yapılacak. Rize Gençlik ve Spor İl Müdürü Ömer...
yurthaber.mynet.com/detay/rize/rizede-sporcu.../19554


İpucu: Belirli bir site içinde arama yapmak için sorgunuzda site kısıtlama özelliğini (site:nytimes.com veya site:.edu) kullanın.

Bu alert'ü kaldırın.
Başka bir alert oluşturun.
Alert'lerinizi yönetin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder