28 Haziran 2011 Salı

Google Alert- rize

Haberlerrize için 4 yeni sonuç
 
9 ÜLKEDEN 400 DANSÇI RİZE'YE GELİYOR
Haber X
RİZE (İHA) - Bu yıl ikincisi gerçekleştirilecek olan Uluslararası Tulum ve Müzik Festivali'ne dokuz ülkeden 400 dansçı katılacak. Rize ve Artvin'de geçen yıl ilki gerçekleştirilen Uluslararası Tulum ve Müzik Festivali'nin ikincisinin hazırlıklar ...
Bu konudaki tüm haberlere bakın »
Güneş'ten salvolar
Günebakış
En yüksek istihdamın Karadeniz'de yaşandığı, Rize'nin 58.1 ile ilk sırayı aldığı vurgulandı. Bize göre rakamlar sanalda gerçeği yansıtsa bile hayatın gerçeği böyle değildi. 1- İnsanlar Karadeniz illerinden kah Akdeniz'e, kah Ege'ye, ...
Bu konudaki tüm haberlere bakın »
Rize'nin Çamlıhemşin İlçesi'nde kamyon ile duvar arasına sıkışan ...
Günebakış
Vatandaşların yardımı ile sıkıştığı yerden çıkarılan Türkoğlu, ambulansla Rize Eğitim ve Araştırma Hastanesi'ne kaldırıldı. Türkoğlu, yapılan müdahaleye rağmen kurtarılamadı. Serkan Hatipoğlu, olay sonrası gözaltına alındı. ...
Bu konudaki tüm haberlere bakın »

Günebakış
Eğitim Camiası Yasta
Taka
Rize Eğitim camiasının önemli isimlerinden Özel İlgi İlköğretim Okulu`nun kurucusu Eyüp Kalkavan hayatını kaybetti. Hayatını eğitime adamış ve eğitim-öğretim yolunda kurucu olarak rol almış, Özel İlgi İlköğretim Okulu ile İlim ve Öğrenim Vakfı`nın ...
Bu konudaki tüm haberlere bakın »

Taka


İpucu: Sorgunuzda tam olarak eşleşmesini istediğiniz kelime grubunun başına ve sonuna tırnak işaretleri ("bunun gibi") koyun.

Bu alert'ü kaldırın.
Başka bir alert oluşturun.
Alert'lerinizi yönetin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder