30 Haziran 2011 Perşembe

Google Alert- rize

Webrize için 7 yeni sonuç
 
Ç. Rize Koray ile Yolları Ayırdı haberi
Bank Asya 1. Lig ekiplerinden Çaykur Rizespor'un, savunma oyuncusu Koray Avcı ile yollarını ayırdığı bildirildi.
www.olay53.com/.../c.-rize-koray-ile-yollari-ayirdi-35339.ht...
BURGER KİNG RİZE ŞUBESİ AÇILDI / 53 HABER MERKEZİ
Rize Merkez Deniz Caddesi üzerinde hizmet vermeye başlayan Burger King Rize Şubesi'nin açılış törenine Rize Belediye Başkanı Halil Bakırcı, İl Jandarma Alay ...
www.53habermerkezi.net/11434_BURGER-KING-RIZE-SUB...
Rize'de saç tokası yöntemi ile hırsızlık yapan iki kadın yakalandı ...
Rize'de saç tokaları ile gözlerine kestirdikleri evlerin kapılarını açarak hırsızlık yapan zanlılar yakalandı.Rize'nin Piriçelebi ve...
yurthaber.mynet.com/detay/rize/rizede-sac...ile.../19522
Rize Ticaret Borsası'nda istifa - DHA Doğan Haber Ajansı - son ...
VAN'da geçen salı düzenlenen kaçak çay operasyonu kapsamında gözaltına alınan ve savcılık kararı ile serbest bırakılan Rize Ticaret Borsası (RTB) Meclis ...
www.dha.com.tr/rize-ticaret-borsasinda-istifa-haber_177506.h...
ARSİAD yönetim kurulu üyelerinden Rize Üniversitesi Rektörü Yılmaz ...
RİZE (CİHAN)- Ardeşen Sanayici ve İşadamları Derneği (ARSİAD) yönetim kurulu üyeleri, Rize Üniversitesi Rektörü Prof
haberpan.net/.../arsiad-yonetim-kurulu-uyelerinden-rize-unive...
RİZE'DE ÖĞRETMENLER EZBERCİ! | AjansRize.
Etiketler : başarı Eğitim rize
www.ajansrize.net/resim/2011/06/rize_egitim03.jpg
ARSİAD yönetim kurulu üyelerinden Rize Üniversitesi Rektörü Yılmaz ...
ARSİAD yönetim kurulu üyelerinden Rize Üniversitesi Rektörü Yılmaz'a ziyaret
www.stargundem.com/.../arsiad-yonetim-kurulu-uyelerinden-r...


İpucu: Sorgunuzdaki bir terimin tam olarak yazıldığı şekilde eşleşmesi için başına artı işareti (+) koyun.

Bu alert'ü kaldırın.
Başka bir alert oluşturun.
Alert'lerinizi yönetin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder