25 Ekim 2011 Salı

Google Alert- rize

Bloglarrize için 4 yeni sonuç
 
Rize Stadı'nda inceleme! - Futbol - Diğer
Rize Stadı'nda inceleme! - FIFA yetkilileri, Rize'de de incelemelerde bulunuyor.
SPOR 3 - Türkiye'nin Spor Sitesi...
Rize Üniversitesi – Duyurular » AÖF Akademik Danışmanlık ve ...
Yazan: admin
Dr. Hasan Ali Esir, Rize Üniversitesi Fen-Edebiyat Fakültesi Dekanlığı, İşletme 3 51, Cumartesi, 09:00. ESKİ TÜRK EDEBİYATINA GİRİŞ:BİÇİM VE ÖLÇÜ, Prof. Dr. Orhan Kemal TAVUKÇU, Rize Üniversitesi Fen-Edebiyat Fakültesi Dekanlığı ...
Rize Üniversitesi - Duyurular
2011-2012 Eğitim Öğretim Yılı Güz Yarıyılı Sınav Programları | Rize ...
Yazan: fenedebiyat
2011-2012 Eğitim Öğretim Yılı Güz Yarıyılı Sınav Programları. 25 Ekim 2011 fenedebiyat. Biyoloji Bölümü I. Öğretim Sınav Programı İçin tıklayınız. Biyoloji Bölümü II. Öğretim Sınav Programı İçin; Kimya Bölümü I. Öğretim Sınav Programı İçin ...
Rize Üniversitesi | Fen Edebiyat...
Ah Şu Rizeliler!
Yazan: conqueror
Rize eski Milletvekili Fuat Sirmen, bir gün TBMM´de yaptığı bir konuşmada, ´´Milletvekillerinin yarısı aptaldır´´ deyince Meclis´te milletvekillerinin tepkisini çekmiş. Tepkiler üzerine tekrar söz alan Sirmen, kürsüye çıkarak bu kez ´´Meclis´tekilerin ...
Webhane Web Atölyesi


İpucu: Sorgunuzda tam olarak eşleşmesini istediğiniz kelime grubunun başına ve sonuna tırnak işaretleri ("bunun gibi") koyun.

Bu alert'ü kaldır.
Başka bir alert oluşturun.
Alert'lerinizi yönetin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder