21 Ekim 2011 Cuma

Google Alert- rize

Webrize için 6 yeni sonuç
 
Balık Köftesi - Nermin'in Mutfağı: Rize - Haber - startv.com.tr
Balık,Köftesi,-,Nerminin,Mutfağı,Rize,haber,oku,gündem.
www.startv.com.tr/.../balik-koftesi-nerminin-mutfagi-rize-151...
Rize Basınında Bugün
RİZE BASININDA BUGÜN - Rize'de yayımlanan gazetelerin bazı haber başlıkları şöyle.
sondakika.com/haber-rize-basininda-bugun-3054975/
K.Erciyes:4 Ç.Rize: 0 - Kayseri.NET.TR
K.Erciyes:4 Ç.Rize: 0. Bank Asya 1. Lig takımlarından Kayseri Erciyesspor, kendi evinde ağırladığı Çaykur Rizespor'u 4-0 mağlup etti ...
www.kayseri.net.tr/haber_detay.asp?haberID=10452
Rize bu sefer tedbiri önceden aldı | Son Dakika Haberleri
Rize bu sefer tedbiri önceden aldı Rize Belediye Başkanı Halil Bakırcı, gece şiddetli yağış sonrası iş makineleriyle tedbir alarak olası dere taşkınlarının önüne ...
www.sondakikahaberleri.info.tr/.../278563-rize-bu-sefer-tedbi...
Rize de sigara operasyonu | Rize TV
Rize TV, Rize den yayın yapan ve Uydu ile dünyaya sesini duyurmuş, mazisi ... Rize il emniyet müdürlüğü kaçakçılık ve organize suçlar şube müdürlüğü ekipleri ...
www.rizetv.com.tr/?I=Haber&ID=25330
HABER: Rize'de Eğitim Öğretim Yılı Değerlendirme Toplantısı haberi
RİZE'DE EĞİTİM ÖĞRETİM YILI DEĞERLENDİRME TOPLANTISI - Rize Valisi Seyfullah Hacımüftüoğlu, eğitimde hedeflerinin ilk 10 sıraya yükselmek olduğunu ...
haberler.com/rize-de-egitim-ogretim-yili-degerlendirme-3057...


İpucu: Sorgunuzdaki bir terimin tam olarak yazıldığı şekilde eşleşmesi için başına artı işareti (+) koyun.

Bu alert'ü kaldır.
Başka bir alert oluşturun.
Alert'lerinizi yönetin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder