29 Ekim 2011 Cumartesi

Google Alert- rize

Haberlerrize için 4 yeni sonuç
 
Rize'de çay tadımcıları sertifikalarını aldı
Star Gündem
RİZE (CİHAN)- Rize Ticaret Borsası (RTB) tarafından geliştirilen Çay Tadımcısı Yetiştirme Projesi kapsamında başarılı olan kursiyerler sertifikalarını aldı. RTB tarafından geliştirilen, Türkiye Cumhuriyeti Hükümeti ve Avrupa Birliği fonları tarafından ...
Bu konudaki tüm haberlere bakın »
Rize'de Çay Tadımcıları Sertifikalarını Aldı
Son Dakika
Rize Ticaret Borsası (RTB) tarafından geliştirilen Çay Tadımcısı Yetiştirme Projesi kapsamında başarılı olan kursiyerler sertifikalarını aldı. Rize Ticaret Borsası (RTB) tarafından geliştirilen Çay Tadımcısı Yetiştirme Projesi kapsamında başarılı olan ...
Bu konudaki tüm haberlere bakın »
Türkiye'nin ilk çay tadımcıları
Milliyet
RİZE'de sigara ve alkol kullanmayan 50 kişi, 6 aylık kursun ardından düzenlenen törenle 'çay tadımcısı' sertifikalarını aldı. Rize Ticaret Borsası (RTB), bir yıl önce AB Genç İstihdamı Destekleme Hibe Programı kapsamında, 'Çay Tadımcısı Yetiştirme ...
Bu konudaki tüm haberlere bakın »

Milliyet
Risiad ve Şahika Eğitim Kurumları'ndan Van'a Yardım
Haberler
Van'da meydana gelen depremin ardından Rize Sanayici ve İşadamları Derneği (RİSİAD) üyeleri ve Şahika Eğitim Kurumları Salih Kalkavan İlköğretim Okulu velilerinin topladığı yardım malzemeleri, afet bölgesine gönderildi. Van'da meydana gelen depremin ...
Bu konudaki tüm haberlere bakın »

Haberler


İpucu: Sorgunuzda dışlamak istediğiniz terimlerin önüne eksi işareti (-) koyun.

Bu alert'ü kaldır.
Başka bir alert oluşturun.
Alert'lerinizi yönetin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder