24 Şubat 2013 Pazar

Google Alert- rize

Haberlerrize için 3 yeni sonuç
 
Rize'deki bu cami görenleri şaşırttı!
Internet Haber
Rize'nin Muradiye Beldesi Merkez Camii'nin ölçüleri birbirinden farklı iki minaresi dikkat çekiyor. Aralarında para toplayan Muradiye beldesi sakinleri, inşa tarihi tam olarak bilinmeyen ancak birkaç kez restore edilen Muradiye Merkez Camii'nin ...
Bu konudaki tüm haberlere bakın »

Internet Haber
Aynaya bak
Takvim
Şimdi sana sesleniyorum Kılıçdaroğlu; sıkıysa, samimiysen, dürüstsen ben bu ifadelerin aynını yakında gideceğim Rize'de de söyleyeceğim. Peki söylediğimde sen ne yapacaksın? Çünkü Rize'deki hemşehrilerime ne söylediysem Şanlıurfa'da onu söyledim.
Bu konudaki tüm haberlere bakın »
Erdoğan'dan Kılıçdaroğlu'na Rize Cevabı
Hakimiyet
Kılıçdaroğlu bu sözleri Rize'de söyleyezsin diyor ben buradan söruyorum, yakında Rize'ye gidiyorum ben bu sözleri Rize'de söylersem sen ne yapacaksın? Çünkü ben Rize'deki hemşehrilerimezi ne söylediysem, Urfa'da da aynısını söyledim.
Bu konudaki tüm haberlere bakın »

Hakimiyet


İpucu: Sorgunuzda dışlamak istediğiniz terimlerin önüne eksi işareti (-) koyun.

Bu alert'ü kaldır.
Başka bir alert oluşturun.
Alert'lerinizi yönetin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder