14 Şubat 2013 Perşembe

Google Alert- rize

Webrize için 7 yeni sonuç
 
Rize'de zabıta müdürü bıçaklandı CNN TÜRK Video
Rize'de seyyar tezgahta balık satışı yapan Salih Boyama'nın, makamına giderek tartıştığı Belediye Zabıta Müdürü 52 yaşındaki Bayram Ali Sarı'yı bıçaklama ve ...
video.cnnturk.com/actions/video/forward/190848
Ben Bilmem Eşim Bilir'de Rizeli Çift - Çay Haber | Karadeniz Haber ...
Kanal D'nin sevilen yarışmalarından Ben Bilmem Eşim Bilir'de Rizeli çift izleyenleri gülme krizine soktu. Ben Bilmem Eşim Bilir'de dün akşam (9 Şubat 2013) ...
www.caytvhaber.com/haber/rize/ben-bilmem.../10150.html
Rize'de Kaybolan Naime Cihan Ölü Bulundu - Çay Haber ...
Rize'nin Hemşin İlçesi Çamlıtepe köyünde dün akşam saatlerinde kaybolan 81 yaşındaki Naime Cihan bugün sabah saatlerinde ölü olarak bulundu. Rize'nin ...
www.caytvhaber.com/haber/rize/rizede...cihan.../10140.html
Rize'nin Gururu, Ardeşen GSK (Tanıtım Filmi) - YouTube
Rize'nin Gururu, Ardeşen GSK (Tanıtım Filmi) http://www.facebook.com/lazhaber.
www.youtube.com/watch?v=Xds4MQAunZc
Dedeman Rize Sevgililer Gününe Hazır haberi
Dedeman Rize'den konaklamalı ve konaklamasız çift kişilik Sevgililer Günü özel paketleri... İşte detaylar:
www.olay53.com/.../dedeman-rize-sevgililer-gunune-hazir-51...
Rize'de Göz Kamaştıran Eğitim Kurumu - Çay Haber | Karadeniz ...
Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi Rize Eğitim Fakültesi Göz Kamaştırıyor. Rize' nin Çayeli İlçesinde Karadeniz'in doğu sahilinde, denizin kucağında kurulmuş ...
www.caytvhaber.com/haber/rize/rizede-goz.../10191.html
Denizli, Rize'yi şaha kaldırdı | son.tv
Rize taraftarı zafere hazırdı. Futbolcular galibiyete şartlanmıştı. Göztepe'yi ağırlayan Yeşil-Mavililer adeta gol oldu yağdı, zirveye doğru dev bir adım attı.
www.son.tv/Spor/rizeden-5i-1-yerde-51/haber-168654


İpucu: Sorgunuzda dışlamak istediğiniz terimlerin önüne eksi işareti (-) koyun.

Bu alert'ü kaldır.
Başka bir alert oluşturun.
Alert'lerinizi yönetin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder