24 Eylül 2012 Pazartesi

Google Alert- rize

Haberlerrize için 10 yeni sonuç
 
Rize Polis Meslek Yüksekokulu açıldı
Star Gazete
İÇİŞLERİ Bakanı İdris Naim Şahin ile Gümrük ve Ticaret Bakanı Hayati Yazıcı, Rize'de bu yıl eğitime başlayan Polis Meslek Yüksekokulu'nun 2012- 2013 öğretim yılı açılış törenine katıldı. Rize merkeze bağlı Alibaba Köyü'nde bu yıl açılan Rize Polis ...
Bu konudaki tüm haberlere bakın »

Star Gazete
Ç.Rize'de liderlik üzüntüsü
Milliyet
İzmir'e 3 puan parolasıyla gittiklerini hatırlatan ancak son dakikada yedikleri golle mağlup olmanın üzüntüsünü yaşadıklarını ifade eden teknik direktör Engin Korukır, Göztepe'yi kutladı. Maçı hak edenin kazandığını belirten Korukır şunları söyledi ...
Bu konudaki tüm haberlere bakın »

Milliyet
Rize Polis Meslek Yüksek Okulu'nun Açılış Töreni
Haberler
Bakan Yazıcı, Rize merkeze bağlı Alipaşa köyünde bu yıl hizmete açılan Rize Polis Meslek Okulu'nun 2012-213 eğitim ve öğretim yılının açılışındaki konuşmasında, "Polislik zor ama bir o kadarda kutsal bir görev. Hiçbir meslek sevmeden başarılı şekilde ...
Bu konudaki tüm haberlere bakın »
Rize-Erzurum karayolu güzergahındaki Ovit Dağı'nda 132 yıldır ...
Haber 10
Rize'nin İkizdere ilçesi 2640 rakımlı Ovit Dağı'nda yapımı planlanan tünel 14 bin 700 metre uzunluğu ile Türkiye'nin en uzun, dünyanın ise en uzun tünellerinden biri olacak. Çift tüp şeklinde inşa edilecek tünel projesinin 800 milyon liraya mal olması ...
Bu konudaki tüm haberlere bakın »

Haber 10
Bakan Şahin'den "gazeteciye sansür" talimatı
Haber X
Rize Polis Meslek Yüksekokulu 2012-2013 Eğitim-Öğretim Yılı Açılış Töreni öncesi gazetecilerle polisler arasında sansür tartışması yaşandı. Polis memurunun, "İçişleri Bakanı İdris Naim Şahin'in korumalarının emri" diyerek, Doğan Haber Ajansı (DHA) Rize ...
Bu konudaki tüm haberlere bakın »
Riz-ela Kadınlar Güçbirliği Projesi Tanıtım Toplantısı Elazığ'da Yapıldı
Haberciniz
Rize Fındıklı İlçesi Yardım Severler Derneği, Elazığ İş Kadınları Derneği ve Adıyaman Anadolu İş Kadınları Derneği (RİZ-ELA) Kadınlar Güçbirliği Projesi'nin tanıtım toplantısı Elazığ'da yapıldı. - Rize Fındıklı İlçesi Yardım Severler Derneği, Elazığ İş ...
Bu konudaki tüm haberlere bakın »

Haberciniz
Rize'de Asayiş Olayları
Haberler
Rize'de meydana gelen asayiş olaylarında 12 kişi yaralandı. Rize'de meydana gelen asayiş olaylarında 12 kişi yaralandı. Emniyet Müdürlüğü'nden yapılan yazılı açıklamada, hafta sonu polis sorumluluk bölgesinde meydana gelen farklı olaylarda 12 kişinin ...
Bu konudaki tüm haberlere bakın »
'Adı- Riz- Ela' Güçbirliği Projesi, Kadınları Biraraya Getirdi
Haberler
Haber: 'Adı- Riz- Ela' Güçbirliği Projesi, Kadınları Biraraya Getirdi. Adıyaman, Rize ve Elazığ'daki kadın sivil toplum örgütlerini bir aray getiren 'Adı-Riz-Ela Güçbirliği Projesi'nin tanıtımı Elazığ'da yapıldı. Avrupa Birliği'nin desteği ile GAP ...
Bu konudaki tüm haberlere bakın »

Haberler
Riz-ela Kadınlar Güçbirliği Projesi Tanıtım Toplantısı Elazığ'da Yapıldı
Haber Yurdum
... Kadınlar Güçbirliği Projesi Tanıtım Toplantısı Elazığ'da Yapıldı. Rize Fındıklı İlçesi Yardım Severler Derneği, Elazığ İş Kadınları Derneği ve Adıyaman Anadolu İş Kadınları Derneği (RİZ-ELA) Kadınlar Güçbirliği Projesi"nin tanıtım toplantısı Elazığ ...
Bu konudaki tüm haberlere bakın »

Haber Yurdum
'Adı. Riz. Ela Kadınlar Güç Birliği Projesi'
Haberler
Kadın ve Gençlik Platformu Derneği, Elazığ İş Kadınları Derneği, Adıyaman Anadolu İş Kadınları Derneği ve Rize Fındıklı İlçesi Yardımlaşma Derneği tarafından ortaklaşa hazırlanan "ADI.RİZ.ELA Kadınlar Güç Birliği Projesi" kapsamında tanıtım... Kadın ve ...
Bu konudaki tüm haberlere bakın »


İpucu: Belirli bir site içinde arama yapmak için sorgunuzda site kısıtlama özelliğini (site:nytimes.com veya site:.edu) kullanın.

Bu alert'ü kaldır.
Başka bir alert oluşturun.
Alert'lerinizi yönetin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder