21 Eylül 2012 Cuma

Google Alert- rize

Haberlerrize için 3 yeni sonuç
 
PTT. 1.Lig'de Kartal, Samsun ve Bolu'ya yenilerek sıfır çeken ...
Yeni Asır
Lig'de sezona şampiyonluk hayalleri ile başlayıp ilk üç maçını da hüsranla kapatan Göztepe'de Rize maçı öncesi seferberlik ilan edildi. Takıma ve teknik heyeti yöneltilen yoğun eleştireler sonrası Başkan İmam Altınbaş, Teknik Direktör Hüseyin Kalpar'a ...
Bu konudaki tüm haberlere bakın »
Güç Birliği Yapan Kadınlar Eğitime Alındı
Haber Yurdum
HaberYurdum: Kadınların ve Kadın Sivil Toplum Kuruluşlarının Güçlendirilmesi Hibe Programı kapsamında güç birliği yapan Adıyaman, Rize ve Elazığlı kadınlar eğitime alındı. Avrupa Birliği ve Türkiye Cumhuriyeti desteği ile GAP Bölge Kalkınma İdaresi ...
Bu konudaki tüm haberlere bakın »

Haber Yurdum
Din Eğitiminde Led Ekran Devri
Haber Yurdum
HaberYurdum: Rize Müftülüğü Rizeliler'i dini konularda bilgilendirmek için Rize'nin Cumhuriyet Meydanı'na dev bir led ekran kurdu. Hayırseverlerin desteği ile kurulan dev led ekranda gün boyu, dini günler ve haftalar, dini programlar, duyurular ve ...
Bu konudaki tüm haberlere bakın »

Haber Yurdum


İpucu: Belirli bir site içinde arama yapmak için sorgunuzda site kısıtlama özelliğini (site:nytimes.com veya site:.edu) kullanın.

Bu alert'ü kaldır.
Başka bir alert oluşturun.
Alert'lerinizi yönetin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder