24 Eylül 2012 Pazartesi

Google Alert- rize

Haberlerrize için 4 yeni sonuç
 
Rize Polis Meslek Yüksek Okulu Eğitim-öğretim Yılı Açılış Töreni
Haber Yurdum
HaberYurdum: Rize Polis Meslek Yüksek Okulu'nun Eğitim-Öğretim Yılı Açılış Töreni'nde konuşan İçişleri Bakanı İdris Naim Şahin, halkın güvenini kazanan bir polis teşkilatının suç ve suçlularla mücadelede halkın desteğini yanında göreceğini söyledi.
Bu konudaki tüm haberlere bakın »

Haber Yurdum
Bakan Şahin ve Yazıcı, Rize Polis Meslek Yüksekokulu'nun Açılışına ...
Son Dakika
Muhammet KAÇAR RİZE, (DHA) - İÇİŞLERİ Bakanı İdris Naim Şahin ile Gümrük ve Ticaret Bakanı Hayati Yazıcı, Rize'de bu yıl eğitime başlayan Polis Meslek Yüksekokulu'nun 2012- 2013 öğretim yılı açılış törenine katıldı. Saçı Dökülenlere Çok İyi Haber ...
Bu konudaki tüm haberlere bakın »
Rize göze geldi: 0-1
Günebakış
Kadıköy'den başın dik çık Trabzon'um · Zafer için savaşacağız · Galibiyete inancım tam · İstanbul Bordo-Mavi. Rize göze geldi: 0-1. Yeşil-Mavililer, beklenen futbolunu ortaya koyamadığı maçta Göztepe'ye tek golle teslim oldu. 24 Eylül 2012 Pazartesi 11 ...
Bu konudaki tüm haberlere bakın »
Bakan Şahin'den "gazeteciye sansür talimatı"
Mynet Haber
Rize'de yeni açılan Polis Meslek Yüksek Okulu'nun 2012-2013 Eğitim-Öğretim Yılı Açılış Töreni İçişleri Bakanı İdris Naim Şahin, Gümrük ve Ticaret Bakanı Hayati Yazıcı, Artvin ve Rize valilerinin katılımıyla gerçekleşti. Görevli bir polis memurunun ...
Bu konudaki tüm haberlere bakın »


Bu çıkar çıkmaz gönderilen Google Alert'ü, Google tarafından sağlanmıştır.

Bu alert'ü kaldır.
Başka bir alert oluşturun.
Alert'lerinizi yönetin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder