17 Eylül 2012 Pazartesi

Google Alert- rize

Haberlerrize için 11 yeni sonuç
 
Süper ikili Rize'yi zirveye taşıyor!
Hürriyet
Çaykur Rizespor'un forvetteki yeni gol silahları olan Uche Kalu ile Ousman Jallow'un kısa sürede birbirlerine sağladıkları uyum spor otoritelerinden de tam not aldı. Ligde geride kalan 3 haftada Kalu 4, Jallow ise 2 kez rakip fileleri havalandırdı ...
Bu konudaki tüm haberlere bakın »

Hürriyet
Rize'de renkli eğitim öğretim yılı açılışı
Habercity.net
Rize Valisi Nurullah Çakır, Rize'de düzenlenen eğitim öğretim yılı açılış töreninde vatandaşların önündeki çöp bidonunu elleri ile kaldırarak protokol için ayrılan sandalyelere vatandaşları oturttu. Protokol töreni ayakta izledi. Rize'de 2012-2013 ...
Bu konudaki tüm haberlere bakın »

Habercity.net
Rize"de Renkli Eğitim Öğretim Yılı Açılışı
Haber FX
Rize"de Renkli Eğitim Öğretim Yılı Açılışı. Rize Valisi Nurullah Çakır, Rize"de düzenlenen eğitim öğretim yılı açılış töreninde vatandaşların önündeki çöp bidonunu elleri ile kaldırarak protokol için ayrılan sandalyelere vatandaşları oturttu. Protokol ...
Bu konudaki tüm haberlere bakın »

Haber FX
RİZE'DE LİSE BAHÇESİNDEKİ TRAFO KALDIRILAMAYINCA ...
Şanlıurfa.com
Muhammet KAÇAR/ DEREPAZARI (Rize), (DHA) - RİZE'nin Derepazarı İlçesi'nde Adem Özdemir Anadolu Lisesi'nin bahçesinde bulunan ve ilçenin elektriğini sağlayan yüksek gerilim trafosu, elektrik dağıtım firması ile yapılan yazışmalara rağmen ...
Bu konudaki tüm haberlere bakın »
Rize'de Lise Bahçesindeki Trafo Kaldırılamayınca Çevresı Tel Örgü ...
Haberler
Rize'nin Derepazarı İlçesi'nde Adem Özdemir Anadolu Lisesi'nin bahçesinde bulunan ve ilçenin elektriğini sağlayan yüksek gerilim trafosu, elektrik dağıtım firması ile yapılan yazışmalara rağmen kaldırılamadı. Tehlikeli soruna çözüm olarak trafonun ...
Bu konudaki tüm haberlere bakın »

Haberler
Rize'de 64 bin öğrenci ders başı yaptı
Star Gündem
Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği (TOBB) İlköğretim Okulu'nda devam eden İlköğretim Haftası kutlamalarına Rize Valisi Nurullah Çakır, Milli Eğitim Bakanlığı İnsan Kaynakları Genel Müdürü Hikmet Çolak, Rize Belediye Başkan Yardımcısı Osman Karavin, ...
Bu konudaki tüm haberlere bakın »

Star Gündem
Rize protokolü andon içme suyu arıtma tesislerini inceledi
Habercity.net
Ziyarete Rize Valisi Nurullah Çakır, Garnizon Komutanı Kd. Albay İsmet Cansaran, Rize Belediye Başkanı Halil Bakırcı, Emniyet Müdürü Hüseyin Yenice, Belediye Başkan Yardımcıları Mustafa Altay, Şakir Mollayakupoğlu ve Mehmet Yoldaş katıldı. Heyet ...
Bu konudaki tüm haberlere bakın »

Habercity.net
Rize havaya girdi
Günebakış
Çaykur Rizespor PTT 1. Lig'de adeta fırtına gibi esiyor. Lige Gaziantep Büyükşehir Belediyespor galibiyetiyle başlayan Yeşil-Mavililer, ardından Adana Demirspor deplasmanından 1 puan ile dönmüştü. Rizespor önceki gün ise 3. hafta maçında konuk ettiği ...
Bu konudaki tüm haberlere bakın »
Rize Protokolu İçme suyunu İnceledi
Haberler
Rize Andon İçme suyu Arıtma tesislerine yapılan ziyarete Rize Valisi Nurullah Çakır, Garnizon Komutanı Kd.Albay İsmet Cansaran, Rize Belediye Başkanı Halil Bakırcı, Emniyet Müdürü Hüseyin Yenice, Belediye Başkan Yardımcıları Mustafa Altay,Şakir ...
Bu konudaki tüm haberlere bakın »

Haberler
"Amacımız Avrupa öncesi moral bulmak"
Hürriyet
Yapılan yazılı açıklamaya göre, ligin ilk maçında evinde Rize Ardeşen'e kaybeden, ikinci maçında Araç Belediyespor karşısında ligdeki ilk galibiyetini alan İzmir Büyükşehir Belediyespor, Türkiye Kupası'nda bir üst tura çıkma mücadelesi verecek ...
Bu konudaki tüm haberlere bakın »

Hürriyet
Şehzade Mehmet Eğitime Altın Madalya İle Başladı
Haber FX
Şehzade Mehmet Eğitime Altın Madalya İle Başladı. Yıldız Greko-Romen Güreş Milli Takımı'nda yer alan Özel Şehzade Mehmet Anadolu Lisesi öğrencisi Selman Çubukçu, Rize'de düzenlenen uluslararası şampiyonada birinci olarak, altın madalya kazandı.
Bu konudaki tüm haberlere bakın »

Haber FX


İpucu: Belirli bir site içinde arama yapmak için sorgunuzda site kısıtlama özelliğini (site:nytimes.com veya site:.edu) kullanın.

Bu alert'ü kaldır.
Başka bir alert oluşturun.
Alert'lerinizi yönetin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder